Amor vincit omnia et nos cedamus amori

April var minst sagt en händelserik månad.
Det var...

flera triper till Sälen, underbara lediga dagar med Tilde och mina kära, nya skidor, härligt party med syrran å Karin, mycket glädjetårar, stor förväntan, det var TV-team, förhoppningar, besvikelse, grillparty, familjen Annorlunda, fast anställning, bensinstopp, party, minitonåringstrots, bilbeställning, bebbelycka hos Sofie och Robin, spontanbesök av mamsen, tårar,  sorg, lidande och KÄRLEK!

Kärleken övervinner allt. Även döden.

Amor vincit omnia et nos cedamus amori

Älskar mina finaste. NI fick denna månad att gå runt.

Ny månad och jag har en tung sak att ta tag i. Men jag ska, jag har bestämt mig, och jag vet att ni finns där även nu...  Det kan ta tid, men det är det värt. TILDE DU ÄR MITT ALLT och aldrig vill jag se dig olycklig igen!



Kommentarer
Postat av: Eva

Nu gör du det som måste göras, vad det än är så stöttar jag dig! Tänk på Tilde och be strong! Du fixar det! Love E

2010-05-07 @ 07:59:18
URL: http://www.deermountaindesign.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0