Måndagsmyyys



Härliga vinter =) Tilde för flera år sedan! Men vart är dom nya skrillorna???!




MÅNDAGSMYYYYYS



mE, aNNa Å kaRiN





För kass statistik på den här bloggen nu... Vad gör man åt det?! Skriver mera kanske...

Idag har varit en supermysdag och kväll! Har bla varit på Thai och käkat med David, Tilde och Linnea! Har varit hos en tandhygienist och etsat fast en diamant på tanden! Superfint =) Sen har jag varit på Mellandagsrea och inhandlat lite onödiga plagg! Haha! Nejdå! Bara fina och väl investerade ;)! Det har varit superfint väder, men kallt =/ Hade velat åkt skridskor med Tilde, men skridskorna är spårlöst försvunna! Känns surt eftersom det var Tildes nya par! Har letat överallt hemma, och här i Malung är dom inte heller! Drygt! Tankspridda jag måste ha glömt kvar dom i nån ishall nånstans! Man kan ju inte gräma ihjäl sig, men sånt här gör mig så himlans förbannad! Mitt nyårslöfte måste nästan vara att arbeta på tankspriddheten!

Ikväll har jag varit hemma hos min kära BB-kompis Anna i hennes supermysiga hus och vinat med tjejerna från förr! Fantastiskt! Men det blev mest snack om bäbisar, hus och förhållanden! Otroligt vuxet och lite drygt med tanke på att man själv har kommit från bäbisåren och precis kommit in i singellivets glada dagar igen. Men men!

I morgon ska jag, Sanna å Karin åka upp till Sälen och gå ut på lite nöjen! Det blir galet skoj!
Så nu ska jag sova!



dUNDER- GänGEt
Karin, Sanna å Lindha
Lindha- VI SAKNAR DIG =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0