RUTA ETT



(Emma i ett NÖTskal! Och OJA vad roligt singellivet kan bli!!!!=



Det finns inget jag är så less på nu som att leta bostad. Usch fy och tve! Nu har jag sållat så mycket efter något bra så jag har kommit till det stadiet då jag inte bryr mig ett skit. Jag tar vad som helst bara jag får en EGEN lya! Och det har jag gjort nu! Området är lagom bra och jag har inte ens orkat bry mig om att tittat på lägenheten! Bara sagt att jag ska ha den! Så nu är det bara att börja om från ruta ETT!

Var tog du vägen?
Var tog jag vägen själv?
Vi lova ju att alltid älska
När vände vinden?
När föddes tomma ord?
När hade vi förlorat allting

Utan ett ord,
Utan en längtan

Tror jag att vi
Kunde inte se
Kunde inte ta oss
Tillbaks till ruta ett
Tiderna förändras
Så står man plötsligt här
Och letar efter nån som man kan hålla kär
Tillbaks på ruta ett

Vi dela allting,
Vi levde av varann
Alla stora ord som band oss samman
Men vad sa ditt hjärta?
Vad sa din inre röst?
Va det fel att slå sig fri och vända?

Utan ett ord,
Utan en längtan

Tror jag att vi
Kunde inte se
Kunde inte ta oss
Tillbaks till ruta ett
Tiderna förändras
Så står man plötsligt här
Och letar efter nån som man kan hålla kär
Tillbaks på ruta ett



Kommentarer
Postat av: Jonas H Svensson

Hehe... jag känner igen det där. :)

2009-11-13 @ 06:15:51
URL: http://jonashsvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0