TILDE frisk och tillbaka som trotsig minitonåring!

Nu är Tilde superfrisk och det är ju skönt! Det jobbiga är att nu har hon lämnat den myyysiga snälla Tilde som hon var när hon var sjuk! Nu är trotsiga kaxiga Tilde tillbaka. Usch. Jag förstår inte vad som händer.... Blir ledsen på det här... Vad jag än gör eller säger svarar hon kaxigt med elaka meningar.

Nu har vi gjort två restaurangbesök på två dagar. Båda var knappt genomförbara. Det första fick vi resa oss upp och gå ifrån. Pga hennes helt oacceptabla beteende. Hon skrek och vägrade äta med besticken! Jag sa till henne flera gånger men hon bara ignorerar och skrattar! Då var det slutätet! Drog på henne jackan snabbt, tog henne i handen och gick ut till bilen! Vad ska man göra? Man blir så förbannad så det bara kokar i en! 

Idag var vi på en grekisk restaurang i Västerås! Även här var det väldigt svårt att sitta och bete sig normalt. Hon hoppade runt som en galning. Skrek högt att maten var äcklig och gjorde paret bakom oss riktigt irriterade.

Blir snart GALEN på mitt eget barn, och det gör ju inte saken bättre att vi är med varandra dygnet runt! Tror vi går varandra på nerverna. Är så avis på föräldrar som är separerade men ändå kan dela på ansvaret varannan vecka eller åtminstonde varannan helg. Min Tilde har tyvärr ingen far som bryr sig...  Han har gjort mer ont än gott! Det är sorgligt!

Nu ska jag försöka ha lite lördagsmyyys med min Tilde som nu har tagit fram 4 olika spel som hon tycker att vi ska spela. Orkar inte ens tänka tanken att försöka förklara för henne att det är sent och att det blir ETT litet spel, inget mer!


KRAM TAVELRAM

 

BILDER FRÅN DAGEN



TRÖTTA (Var uppe alldeles för tidigt en lördag)



Pappa å Lena



På Grekiska Kolgrillsbaren i V-ås



Morbröderna som aldrig kommer VÅGA skaffa barn....



Bröderna BROTHERS med fina kassar....



Back home... Kvällsunderhållningen = VEM DÄR!





Kommentarer
Postat av: eremo

åh den gamla hederliga varianten oxå!!! den har jag med. älskart.

2009-11-19 @ 21:35:02
URL: http://eremo.blogg.se/
Postat av: eremo

jävligt lik din pappa Emma, ruggigt.

2009-11-19 @ 21:36:41
URL: http://eremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0