Professionell

Morgonen började fördjävligt med en jobbig prinsessa som bara ville jävlas och fick mig därmed på riktigt dåligt humör! Första avfarten till motorvägen höll jag på att slira av vägen. Hade inte en tanke på att det kunde vara halt. Även fast bilrutan var helt igenisad! SMARTSKAFT! Men jag lyckades hålla mig på vägen välbehålld och sedan blev dagen bara bättre....

09.00 hade jag "utvecklingssamtal" med chefen! Var lite nervös, men det gick bra. Hon var väldigt nöjd med mig och kallade mig PROFESSIONELL, så det var kul! Kul att man uppskattas av någon iallafall =)

Nu ikväll åkte jag till Marieberg och lämnade tillbaka en tröja som jag insåg att var väldigt onödig och dålig för min ekonomi! Det är FÖRSTA gången ever som jag lämnar tillbaka ett klädesplagg jag köpt! Förnuftigt Emma. Mer pengar till helgens nöjen ;) Hehe...

Tilde köpte en hel drös med nya pärlor, så nu sitter både jag, Tilde och Pierre här och pärlar pärlplattor. =) Haha.. Den ena måste vara värre och snabbare än den andre... 

På torsdag åker vi till Stockholm! Ska bli helt underbart att komma bort! Och träffa underbara människor! På fredag blir det kryssning till paradiset! Lovely! Jag är laddad till tusen!

VIKTIGT JUST NU! På måndag 09.00 släpps Melodifestivalbiljetterna. Och eftersom jag är så snäll och avslöjar det här och nu, så hoppas jag att någon hjälper mig att fixa! =) HEHE


Nu måste jag surfa lya!

 

PUSS so long


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ska inte DU och JAG gå på melodifestivalen!!?!?

det vore underbart <3

2009-10-13 @ 22:32:45
URL: http://lillaqvisten.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, det tycker jag absolut! 2 gånger! Både i Stockholm och Örebro! =)

2009-10-13 @ 22:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0