Örebro vs Malung???

Nu är jag i Malung. Hade stora planer på att besöka den oerhört coola nattklubben Manhattan ikväll! Vet inte riktigt hur eller varför den kallas nattklubb! Den stänger typ innan natten börjar... Men men, jag har fortfarande inte kommit dit och snart stänger det! Istället blev det påhälsning hos pappa med fru och broder David. Och tacobjudning hos mamma och Uno! Myyys! Nu är jag dyngtrött!


För övrigt så är jag väldigt förvirrad och kluven just nu.  Vart ska jag bo? Kvar i Öret eller tillbaka till Malung?! Med tanke på hur många gånger jag, och (inte minst) min kära dotter fått flytta, så känner jag nu att jag måste bestämma mig vart jag vill bo på lång sikt. Mina krav på bostad och omgivning är inte låga tyvärr! Mitt i allt bostadsletande så blir jag så jäkla upprörd över hur samhället är uppbyggt. Det krävs nästan att man har en sambo i dagens läge! Priserna på lägenheter är galet dyra. Det är ju knappt så att man skulle kunna köpa en skruttig lya ensam!

NEJ, seriöst så somnade jag till tre gånger när jag skrev det där inlägget...

Natti Natt!


Kommentarer
Postat av: Jonas H Svensson

Det e aldrig lätt att flytta runt med barn, du kommer nog snart till insikt med var du vill bo och så. =)



Puss på dig!

2009-09-26 @ 11:50:18
URL: http://jonashsvensson.se
Postat av: Karolin

Klart du INTE ska flytta tillbaks till Malung. Det finns så många andra bra ställen! Du kommer snart att hitta ditt drömboende!!

2009-09-26 @ 16:35:22
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com
Postat av: Ems

Nää, nu har jag varit i Mlg i lite över ett dygn. Jag känner redan att jag blir kallsvettig av tanken att bo här. Folk är kusligt insnöade! Det blir nog att stanna kvar i Öret då iallafall! Nåt Småland blir det då inte igen! Inte heller Stockholm, som några väldigt gärna vill!

2009-09-27 @ 01:25:40
Postat av: lillebror

hahaha, eller hur! Manhattan ;) ohhh!

2009-10-02 @ 21:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0