Snart bikinitider...

Yeaaah! Love it... Eller inte. Har ioförsig köpt tre nya bikinis nu i vår! Nu är det bara strandkroppen som fattas! Jobbar stenhårt på den!

Tänkte börja ta en 45 minuters morgonpromme innan jobbet några dagar i veckan. Kruxet är att då måste jag gå upp och göra det 05.15 för att hinna och så bra karaktär har jag inte haft ännu. Men i morgon är en ny dag, och om jag går och lägger mig nu! Jag ska, jag vill, jag älskar´t! Vore bättre om man hade haft nåt sällskap. Då hade man tvingats sig upp. Men men... För tidigt tycker många! Så därför är det bäst att sova nu....


Vi får se hur bra karaktär jag hade i mor´n!
Natti!
PUSS SO LONG





Bättre kan jag!


Kommentarer
Postat av: Elle

Du är ju jättefin på bilden!

2010-04-29 @ 10:06:19
Postat av: eremo

emma verkar lida av en otroligt skev självbild. det jag ser är en brunbränd och superfin blondin med kurvorna på exakt rätta ställena. att den där kroppen fått ett barn är svårt att förstå.

2010-04-29 @ 13:27:57
URL: http://eremo.blogg.se/
Postat av: Emma

Ni är ju för snälla... Men vill gärna känna mig bekväm å det gör jag inte! Å det var ju för fanken 7 år sen jag var gravid.... Räknas som förstföderska om jag skulle föda igen. Kroppen ska vara återställd vid det här laget!

2010-04-29 @ 15:14:44
URL: http://enblektblondin.blogg.se/
Postat av: Emma

Måste tillägga att min karaktär var för kass i morse! Klickade av alarmet 05.00 och försov mig till 06.30! Ingen bra start...

2010-04-29 @ 22:40:21
URL: http://enblektblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0