Alla hjärtans...

Lyssnar på Mix Megapol och där tjatar dom sönder mig om att det är alla hjärtans helg!
Alla hjärtans helg... Vad är det för trams?!!

Nejdå!

Jag är ju alla hjärtans största fan! Eller jag har iallafall alltid varit det. Fram tills nu. Singel och alla hjärtans dag är ingen bra kombination. Detta har bidragit till att jag har fått hjärtklappning och smått ångest över att bara höra om alla hjärtans dag! Har nu tagit på mig att tillbringa alla hjärtans helgen med att vara barnvakt till två prinsessor! Plus min egen prinsessa! Så nu blir det en alla hjärtans helg med tre underbara barn som jag tycker väldigt mycket om! Så det blir nog en kanonhelg iallafall! =) Alla hjärtans kvällen är jag dock HELT ledig och har ännu inte fått något romantiskt erbjudande! Så det väntar jag nu på.... ;)





3 underbara prinsessor



Anna





Tilde





Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0