Cook a long å semesterplaner!

Tjohooo!

Måndag, ny vecka, nya möjligheter! Känns verkligen super! Inga mer onyttigheter! =) Ska leva galet hälsosamt ett tag framöver nu! Hoppas på att gå ner till min idealvikt snart igen! Och det brukar ju inte vara så svårt...
Så nu hoppas jag på att det går lika lätt denna gång!

Har börjat planera sommaren och när jag vill ha semester i sommar!  Tidigt kan tyckas! Men det känns super att börja tänka på sommaren redan nu! Drömmer mig bort i Europa, får se vart det bär av...

Idag var det ganska ljust ute när jag åkte hem från jobbet strax innan 17! Det gör mig GLAD!


Har fått till värsta goda köttfärssåsen idag, så den ska jag äta nu!

Puss puss








Idag fyller den här vackra donnan 28 år!
Stort GRATTIS gumman!





Kommentarer
Postat av: Jonas H Svensson

Vart vill du åka då??

2010-02-09 @ 16:05:08
URL: http://jonashsvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0