Finaste farmor 90 år!

I morgon fyller världens bästa Farmor 90 år! Önskar jag kunde vara där hos henne och fira! Men tyvärr så bor jag alldeles för långt ifrån henne nu!

Hos Farmor och Farfar har jag tillbringat många fina dagar! Farmor är trygghet och glädje! Farmor är Potatisplättar och Kortspel i sommarstugan! Hos Farmor fick man sockerbitar när man kom och hälsade på som liten. Ingenting som uppskattades av mor och far. Men jag minns än idag hur underbart gott det var att sitta där och suga på sockerbiten. Farmor är underbar!  Vet att hon börjar bli gammal nu och kanske inte har lång tid kvar att leva... Men det känns overkligt att hon en dag inte kommer att finnas där med sitt ständiga leende!

GRATTIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0