Frukost i soffan =)

Fredag! Wohoooo! Anja tog brons i Superkombinationen igår! Wohoo!

Mindre kul är att Tilde är helt däckad efter anti SVINSPRUTAN igår! Har ju velat å velat in i det längsta om hon skulle ta sprutan eller ej! Men nu är det gjort. Och lite ångest över det har jag. Sent igår kväll hade hon jätteont i armen, feberfrossa och mådde illa! Gumman då... Hoppas att det blir bättre snart! Vi är iallafall hemma idag! Och lite mysigt har vi... Har legat i soffan och käkat frulle!

NU ska jag springa till tvättstugan! Eller rättare sagt PULSA! Det snöar galet mycket!
Mysigt?!
Nej inte längre!
Vill ha sommar nu!

Ikväll blir det massa OS-myyys! Hockey och det ska jag spela på nu... 
Såklart tror jag på Sverige =)

Puss puss so long!


Kommentarer
Postat av: Jonas H Svensson

Jag har valt att inte ta eller ge mina barn sprutan, känns inget bra vaccinera mot allt. Hoppas hon blir bra snart, det brukar ju bara vara 2-3 dagar normalt.



Här blir det städning och åka och handla för barnbidraget. :) Emme fyller 13år idag så jag ska nog ta och göra en smörgåstårta oxå.



Kram

2010-02-19 @ 10:22:24
URL: http://jonashsvensson.se
Postat av: Emma

Åh,vad gott med smörgåstårta! Gratta Emme från mig! Kram

2010-02-19 @ 15:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0