Snart dags för inflyttningspartaj!

Lördagsmys med tacos, Robinson & Pia! Supermysigt! Nu laddar vi för nästa helgs inflyttningsparty!
Kommer att bli superduperskoj!
Wohooooo!
Black and white är temat! Nu gäller det bara att hitta några lämpliga plagg att bära.
Sen är det stereoproblemet som behöver lösas! Men i värsta fall får jag väl köpa en sproilans ny. Och jag som hatar att lägga pengar på sånt tjafs. Men men...  Pengar är till för att användas... Eller?!

Idag har jag äntligen sålt iväg det gamla bökiga ekbordet! 800 spänn var ju nästan som att skänka bort det! Men jag vet inte vart jag ska ha det och orkar inte släpa runt det mellan förråd längre! Skönt att det kommer till användning hemma hos någon annan! Så kan man oxå tänka! =)

En härlig bild =)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0