SEMESTER =)

Semester Semester! Åh, vad underbart det är! Aldrig någonsin har jag längtat så sjukt mycket efter semestern! Hela vintern och våren har varit minst sagt hektiskt! Mycket har det varit helt enkelt! Å livet som singelmorsa är faaan inte alltid en dans på rosor! Även om det är underbart oxå! =) JAG KAN KLARA MIG SJÄLV!

Tilde har ju som sagt varit inne i sin minitonåringsperiod! Det börjar bli bättre nu och nu kramas hon mer än gärna med mamma! Men usch vad obehagligt det var den dagen hon började fräsa och vara spydig åt mig... Och... som att jag bryr mig... Då satt jag mig ner och bölade och blev rädd att min fina lilla goa Tilde hade försvunnit för gott! Men nu är det bra igen och mitt lilla hjärta har blivit übermammig och vill sova i min säng, som hon aldrig någonsin gjort. Lite jobbigt är det... För hon snurrar runt i sängen och är het som en kamin... Försöker få det där ur henne nu och lyfter henne tillbaka till sängen! Men ALLT är läskigt! Och hon gråter hysteriskt!

NU är det semester och det blir njuta i 5 veckor! NJUUUTA! Vi börjar med en tältsemester i Stockholms skärgård!
I like!

Nu är det NATTI så vi orkar packa kappsäcken inför semestertripen i morgon!

Puss so long




Tilde slänger golfklubban i vrede

GRRRR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0