Livet på en pinne

Mitt liv är nog alldeles för händelserikt för att hinnas med att bloggas om! Galet! Jag hinner inte känns det som! Hinner ingenting! Eller jo, det gör jag såklart! Utnyttjar alla minuter på dagen som går känns det som! Men det är så mycket man vill! Livet bara går, och jag hinner inte känna efter så mycket... Men direkt jag sätter mig ner och tänker så får jag lite ångest över hur livet bara går och hur jag stampar kvar! Folk skaffar hus å bebisar hit och dit! Skapligt uppstressande! Nu har jag ju världens underbaraste dotter som har sin första skolavslutning på torsdag! Helt fantastiskt! Jag har redan gått igenom hela barngrejen som mina vänner kommit in i nu! Men ändå... Jag längtar tillbaka lite... Eller???! En sak är iallafall säker! Jag vill vara kär! Vad var det jag skrev i min blogg för några veckor sedan... Jag vill vara singel! Haha! Kluven?! Men nu vill jag iallafall vara kär!




Älskar dig min prinsessa



Senaste tiden innefattar en himla massa underbara dagar med underbara människor! =)





Massa underbara tjejer kom hem till mig och var underbara =)




Tyvärr innefattar den en del otur oxå! Bland annat en krock med en bil! Inte vilken bil som helst heller! Utan den allra finaste bilen... Mammas bil, och jag hade lånat den en dag när en jävel backade rakt in i den! Usch! En förjävlig upplevelse! Bilen kvaddad och Emma återigen billös! LÄNGTAR massa efter min nya bil som inte behagar komma i tid!



Fuck




Bjuder avslutningsvis på den här! Haha!

PUSS SO LONG


Kommentarer
Postat av: Karro

Du har en bloggaward att hämta hos mej!!!

Kram K

2010-06-08 @ 23:11:06
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0