Benen skakar...

Ja, jag har varit så nyttig idag! Bäst när det gäller ;)

Min kropp skriker dock efter mitt psykbryt på Tilde som gav mig ett jävla pepp att bara dra ut å springa i jävligt snabbt tempo i 30 minuter utan ett break! Jag är imponerad av mig själv, men benen skakar! Åh nu ringer Mickan å tvingar på mig löpning innan maten i mor'n em! Njaaa, eller ska vi verkligen löpa, ta en snabb promme kanske, eller en power power.... Powernap! Haha, nej!

Ja, det blir väl bra det här... =)

Ikväll tänkte jag faktiskt köra lite core här hemma oxå! Fick värsta bra träningsguiden av P! Må benen sluta skaka bara...


NU slut på egentid och dags att göra lite nytta i hemmet.
Vill påpeka att mina bilder i bloggen oftast inte har minsta eftertanke eller baktanke och är väldigt slumpaktigt inlagda! Som allt annat i mitt liv! =)

Väl valda bilder från mobben den senaste veckan! Guldkorn! Ja, jag mobilbloggar och vet inte hur man roterar bilderna då! =)


Härlig lördag på stan



Söndag 15.26
Bussen går 15.28



Torsdag 13/5 Underbar dag med underbar tjej






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0