STRUL

Jag blir galen på denna blogg! Man skriver inlägg och publicerar dom! Ändå kommer dom inte ut på bloggen! Samma sak nästan varje gång! Måste publicera 2-3 gånger för att det ska funka.

Strulgudarna vill tydligen jävlas med mig ett tag till! Igår small det till så inåt hell i ryggen och jag fick djävulskt ont! Ajaj! Det gör galet ont och igår kväll var jag som en stel sned pinne som bara stånkade! Idag har jag försökt mig på alla möjliga böjövningar hit och dit för att försöka böja ut ryggen. Det gör ont som satan. Vad är det som händer? Så här vägrar jag att ha det! Vill bara ignorera! Men det är svårt... Faaaan!

Nu ska jag fortsätta ignorera iallafall och försöka ta mig till bilen och ta en rundtur i Malung! YES!

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: A

Inläggen kommer upp, gäller bara att du uppdaterar webbläsaren (eller klicka F5) så kommer du se inlägget :) Har inget med blogg.se att göra!

2010-05-08 @ 19:46:16
URL: http://airways.blogg.se/
Postat av: Emma

Är det så?! Hoppas på det! =)Kram

2010-05-08 @ 20:46:32
URL: http://enblektblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0