Börjar ta sig...

Nu börjar vi sakta men säkert komma i ordning lite här hemma! Men det är fortfarande några grejor som inte kommit fram ur kartongerna ännu...

1. Fjärrkontrollerna. Kan inte göra någon kanalsökning på TV:n och har inte barnkanalen! Inte poppis alls!

2. Kastruller. Krångligt värre utan kastrull. Hittade iallafall en sockerkaksform, som vi kunde värma glöggen i ugnen med!

3. Tändare. Vill tända ljus, men missar att köpa tändare varje dag... Men vet ju att jag har massa i någon kartong.

4. Rakhyvel. Fan vad hårig under armarna jag börjar bli. Inte skoj!

Idag har jag iallafall varit på IKEA och skaffat massa grejor till mitt nya dressroom! Vill försöka hinna med och börja med det innan jag lägger mig! Men vi får väl se hur det går med det!


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, en sockerkaksform för att värma glöggen? du är bara så underbar, systeryster <3

2009-12-16 @ 01:12:31
URL: http://lillaqvisten.blogg.se/
Postat av: Emma

Nu har jag hittat fjärrkontrollerna och rakhyvlarna. Köpt en kastrull och tändare! =)Det går bra nu!

2009-12-18 @ 20:24:27
URL: http://enblektblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0