Kaos i hjärnan!

SEGT

SEGT

SEGT

SEGT


Jag håller på och packar i varenda rum nu! Såsom jag hade lovat mig själv att inte göra! Men det blir lätt så ändå... Tyvärr...  Därför har jag Kaos i hjärnan och ont i huvudet, blir uppstressad och vet inte vart jag ska fortsätta!

Jag borde ha rutin nu. 15:e flytten på 10 år! Ja, det blir statistiskt sett typ mer än 1 flytt om året! Inte bra! Onödigt mycket pengar till adressändring oxå! =) Måste skaffa ett riktigt liv nu! Stadga mig ordentligt. Eller hur ska jag göra?! Bestämma mig för att bo själv hela livet och aldrig flytta ihop med någon! Pappa tycker iallafall att jag ska lugna ner mig lite! Och det tycker jag själv också!

Men jag vill ju inte bo själv hela livet. Ensamheten skrämmer mig rejält! Men hur svårt ska det vara att hitta en LIVSPARTNER då? Svar: Världens svåraste. Släkten och vännerna tycker att jag ska söka till "ENSAM MAMMA söker" (Tv-programmet)! Men det tycker inte exet! HAHA! Vet inte riktigt om det skulle bli så stor skillnad att träffa snubbar i ett program än utanför faktiskt! Men iaf... Kanske värt ett försök snart!

När den dagen kommer och jag känner "WOW. Det här är mannen i mitt liv!"  Då ska jag satsa! Ojojoj vad jag ska satsa! =) När han kommer, om han någonsin kommer: Gör jag allt för honom! Det kan jag lova =)


Pierre ska bjuda mig och Tilde på Rosalis nu! Det blir GOTTGOTTIGOTTI!

Kram TavelRAAAAAM



Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag hoppas du hittar "MR.Right" någon gång! ;)

2009-12-05 @ 15:22:36
URL: http://lillaqvisten.blogg.se/
Postat av: sofie

du kolla min blogg har en het kandidat där ...Håkan =) supermysig!!!!!! född 82 !!!! kramis

2009-12-06 @ 11:09:19
Postat av: Anonym

pappa är alltid rätt

2009-12-10 @ 00:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0