Life goes on! JAA!

Nu tror jag äntligen att jag har landat i livet! Att vi flyttar snart och att det är bara jag och Tilde IGEN! Det har det ju nästan alltid varit, och det är kanske det bästa! Bäst iallafall att man gör vad man vill, när man vill och med vem man vill =) Hihi! Jag har ju min bästa singelpolare som gör singellivet bäst =) Utan dig Karin hade det varit trist!

Idag har jag:

Jobbat med de underbara barnen :)
Pussat på min älskade dotter
Bråkat lite med min älskade dotter som får sina tonårsutbrott
Lagat pannkaka till tösabiten! Det enda hon äter typ :/
Varit förbannad på kylan som gjorde så att jag inte kom in i min bil
Ätit fyra gelegrodor :/ Trots att jag lovat mig själv att inte äta candy. Inte bra.
Tinat upp en regnbåge som jag ska laga snart :)

Ikväll ska jag:

Se julkalenderns första avsnitt! Im so excited!
Packa ett helt rum här i hemmet =)
Laga Regnbåge
Tänka över min tidsoptimism...

(Mellan det ska jag få minitonåringen i säng, raka benen, åka och handla tvättmedel, tvätta, vika tvätt...
Ja, vardagens bestyr är många...)


PUSSSSSSSSSSS SO LONG!


Kommentarer
Postat av: Karin

Tänk Emma, för 2 år sedan tyckte vi att singellivet verkligen sög... men nu... hihi... mamma får nog vänta på barnbarn i x antal år framöver! Du är bäst!

2009-12-03 @ 12:50:52
Postat av: Emma

Ja, gud skapade väl ingen brådska! DU är bäst! See you soon! =)

2009-12-05 @ 13:58:24
URL: http://enblektblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0