Lördag=myyys!

Nu har jag fått ihop hyllan! Det tog typ hela dan! :/ Men den är så förbaskat tung, så nu ligger den på golvet i Tildes rum och är omöjlig att rubba! Inte bra. Önskar att jag var Pippi Långstrump nu... =)

Sen har jag varit väldigt driftig och sprungit med massa kartonger till soprummet och förrådet! Satt upp ljusslinga och grangrejs utanför dörren som alla andra här. Man vill ju inte känna sig utanför :)! Min är dessutom lite mer high-tec än alla andras. Den har 5 olika lägen...  Värsta blinkläget, mindre blinkande, hysteriskt blinkande, halva tänd och helt tänd! Jag föredrar det sistnämnda! =) Sen har vi gått och handlat och dragit hem matkassarna på pulkan! Det enda bra jag komma på med vintern just nu! Det är askallt ute. Närmare -20 grader! Mina fingrar var omedgörliga när jag skulle sätta upp ljusdekorationerna, så tillslut fick jag bara slänga upp skiten... Men men... Det får duga!

Tilde sitter precis och garnerar sina pepparkakor med kristyr! Stackars gumman! Det stora hjärtat gck sönder precis när hon gjort klart det så fint!

Snart kommer fina Sofie hit! Vi ska ha lite julmys med knäckkok, pepparkakshustillverkning, glögg och vin! Så nu ska jag duscha lite. Mina ben är stelfrusna!

Vi ses! PUSS SO LONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0