Playa la baya taya... Nope, inte riktigt så...

Yeaaaaah, kom inte på nån bättre rubrik! Är så jävla sugen på en riktigt het playa nu! Snörusk och kyla är myyys ibland! Men no more. Jag är less! Och Camilla tjötar varje dag om sin enmånadsThailandsresa! You BITCH!

Yeaaah, och snöhelvetet bidrog imorse till en liten krock i liten korsning. Min lilla röda Gurra smockade in i en stor flott Mercedessssss Benz. Förra veckan skröt jag över mig själv och över att jag aldrig krockat fast jag kör så mycket bil jämt! Det skulle jag aldrig sagt. Usch vad svettigt det blev när jag såg den där mörkhårige mannen argt kliva ur sin bil. Jag rusade ut och i ren panik kastade jag mig på honom och skrek "FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅT FÖRLÅÅÅÅT". Han försökte lugna ner mig och sedan drog han kvickt fram sin handdator?? och började klicka med en fånig pinne. "Ja, jag har tagit ditt reg-nummer nu". Bra jobbat Ems! Men även om jag är fullt medveten om att jag är bortförklaringarnas dotter, så var det INTE mitt fel nu! Bara isen! För jag körde sakta, men kunde inte bromsa alls! Och det syntes ingenting på någon av bilarna. Han påstår dock att det blivit en liten skada på hans bil. Hans skruttbil... Klarar inte ens liten glidtackling! HEHE!

Ikväll har vi fredagsmyyys till max härhemma. Eller det började redan klockan fyra! Så myyys! Tilde har suttit och spelat ett dataspel där man dekorerar naglar. Helt galet! Kanske nåt för Sveriges största Bloggbrudar, som inte ha så mycket annat för sig än att styla naglar och sånt annat tjafs! =)

Nu ska jag försöka montera ihop Tildes nya bokhylla som ligger i TRE stora inåthelvete tunga kartonger. Usch...
Sen ska jag snåla hela våren så jag snart kommer till min Playa la taya snart! Göttans!

Puss so long. LOVE

Kommentarer
Postat av: Karolin

Du är så underbar!!!! O skriver så bra!!! Vilken gubbjävel, inte kunde du väl rå för att det var halkit... Om han nu hade en sån flashig bil så skulle det väl inte blivit någon skada....

Stor kram till dej!!

2009-12-19 @ 13:52:23
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0