Här har vi...

Fredagsmyyys med film! =Monsters vs Aliens ! Och lite vitt vin! Har myst till det med Grekisk sallad och varmt vitlöksbröd! Mumma! Nu håller jag på att somna av ointresse till Monsters vs Aliens! Försöker engagera mig lite, men vinet gör mig tröttare och tröttare... Tilde är dock superpigg och tycker inte att hon behöver sova än på länge...

Göttans att det är helg iallafall! Är helt slut efter veckan.... Denna vecka har känts väldigt lång...

Idag hade jag en stressdag! Usch...Jobbade  9- 18.00 och det blir alltid problem! Strul eftersom Tildes fritids stänger 17.15. Därför fick jag på min trettiominutersrast vid ett-tiden, ta bilen, åka 19 km till fritids och hämta skruttan, för att köra 19 km tillbaka till jobbet och jobba fem timmar till! Men Problemet var igentligen bara hämntningen på rasten! Man blir så himla uppstressad och kör som en galning....

(Där somnade jag i skrivandet)

Njae nu, 2 timmar senare, vaknar jag upp med datorn svinvarm på magen... Tilde ligger på andra sidan soffan! Pluttan då... Nu måste jag lägga henne, och sen traska vidare till sängen. Göttans!


Natti natti...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0