Oooooooh Jimmy Dean!

Jag har inte skrivit ett vettigt skit här på ett tag. Hur kommer det då sig att fler läser min blogg nu, än när jag skrev mer???! Jaja, folk är väl desperata över att kolla OM jag har skrivit och tittar in många gånger.... hiihii!
Min teori.

Over and out..

NU är jag mitt i bergochdalbanan igen... Svåra jobbiga saker händer hela tiden.... 2009 har varit mitt VÄRSTA år hittills!

Men...  EFTER REGN KOMMER SOLSKEN!

2010 ska bli det bästa året!

Då ska jag:

Göra allt jag VILL!




Åh.... Har teven på i bakgrunden och tv-programmet "Nöjesportalen"! På en liten stund har jag nu blivit påmind och nostalgisk med Ulla Bella sekreterare och Kneghoffs schampooo, TROLL och låten Jimmy Dean, Mälarviken och TRE KRONOR, New Kids On The Block! Haha! Jag hade en lila keps med nät och New Kids On The Block tryck.... HAHA!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0