Saturday yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Lördag! Åter en regnig dag =/ Städa, packa, greja! Usch....  Har ingen motivation till sånt idag!

Har en barnvakt som erbjudit sig om jag vill gå ut och slira ikväll! Men jag vet inte hur jag ska göra. Känner mig absolut inte sugen på nåt nu... Och blek och ful känner jag mig oxå! Men det finns ju alkohol, smink och Brun utan Sol som kan fixa det! =) ! Har ALLTID kul när jag är ute nuförtiden och nu är det ju lönehelg, så det vore ju kul kanske!

Tyvärr är mitt hår helt förjävligt nu! Funderar starkt på att sätta i lite löshår nu, klippa av en rejäl bit av mit schleeeetna och sätta dit lite fejk! Vad tror ni om det?
 Jag med fejkhår ------------------------> 

Försöker lyssna på Phil Collins, men Tilde tjatar om att hon vill lyssna på Hej Hej Monica hela tiden! Tjatigt värre...


Nej, nu måste jag rycka upp mig!
Lördag here I come!


Puss so long!



NU VILL VI HA SNÖÖÖÖ!
DET FINNS INGET ATT GÖRA I DET HÄR TRÅÅÅKVÄDRET!


Kommentarer
Postat av: sofie

du ä rinte ful..utan söt som socker =)

2009-11-30 @ 23:51:42
URL: http://soffansofie.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack SÖTASTE Sofie! ;)

2009-12-01 @ 18:41:54
URL: http://enblektblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0