Aldrig nöjd...

Min kära vän Sara var barnvakt åt Tilde igår när jag var ute! Hon är fortfarande kvar där och jag har därmed en helt barnledig och lugn söndagmorgon! Helt underbart, var min första tanke. Men nu när jag väl är här, och har vaknat lika tidigt som alltid, så känns det bara tråkigt och tomt. Äter frukost i sängen och tittar på TV! Och känner mig ensammast i världen! Jobbig känsla. Måste försöka lära mig att njuta av ensamheten. Men det är svårt när man nästan aldrig varit ensam.

Gårdagens show LADIES NIGHT var superbra. Ett stort minus dock för arenan Conventum och upplägget före och efter showen! Och... Andreas Johnson och Martin Stenmarck är fantastiska! Men Mikael Tornving är KUNG!

Utgången på Strömpan senare blev ingen stor succé. Jag hade nog en relativt negativ dag igår, och jag kände mig bara gammal och utan galenskap! Jag älskade Strömpis förr, men nu var det länge sedan jag hade kul där! Tyvärr! Kanske för att jag inte partajat med min kära Eve på ett tag. Vår tid var en galenskap och det saknar jag! Saknar dig gumman! Vi måste styra upp något!

Nu ska jag lägga mig ner, blunda, lyssna på Regina Spektor och analysera min vecka. Den har varit allt annat än lugn. Behöver bearbeta mina känslor....



Älskade vänner... LOVE YOU






Kommentarer
Postat av: Piere

Tycker ändå vi haft det ganska så mysigt på senaste =) Håller du inte med Bumbi...

Tänker på dig.Kram

2009-10-12 @ 16:40:33
Postat av: Emma

Jadu... Bättre än innan Pierre =) Om vi försöker hålla det så tills vi flyttar är det ju underbart! Man ska ju avsluta på topp! Kram kram kram

2009-10-13 @ 21:26:06
URL: http://enblektblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0