Circus

Jabadabadooo

Gårdagen var minst sagt händelserik! Det ena ledde till de andra och det hela ledde till en helt bombad Emma med minnesförlust!

KARIN- You made my day både igår och idag.
Hur fanken hade det blivit om du inte varit hos mig när stormen bröt ut,
eller hur hade jag kommit hem om du inte varit min högra hand... (och vänstra och hela kroppen...)

FREDAG
Hämtade upp Karin på stationen vid 16.15 tiden... Sedan tog vi en obligatorisk shoppingrunda och en myyysmåltid på Kinamuren! Därefter gick vi hem. Fixade oss topp till tå och drack ett förjävligt äckligt bubbelvin med smak av hallonbåtar och muskot. Men men... Sedan bröt en liten storm upp i badrummet, men det ska vi inte gå in på här!

Med väl valda stövlar begav vi oss sedan bort mot nya haket Ritz. Det var la gööörskoj där och massa galet hände som alltid när vi dricker bubbel! Tyvärr så blev det lite mycket av det goda och sen minns inte Emman mycket mer! Vaknade iallafall upp i min soffa, några timmar senare. =) Tack Karin!

LÖRDAG
Emma är väldigt bakis och spyr i sin lilla påse hela vägen till Malung. Tur att Karin är sjuksköterska och van! Haha! Tur oxå att hon är en guldpingla som gärna kör hela vägen till Malung när Emman är lite sjuk!

Just nu är det lugnt och skönt här hemma hos mamsen. Jag har äntligen fått i mig en matbit och Tilde leker med mitt gamla dockskåp som en gång var mormors! Lite kul!

PUSS SO LONG!


För en liten vimmelbild på sessorna: Gå in på NA.se

Kommentarer
Postat av: Jonas H Svensson

Du e superfin på bilden! ;)

2009-10-03 @ 21:58:45
URL: http://jonashsvensson.se
Postat av: Jonas H Svensson

Om du vill och orkar... Var med i nomi­ne­rin­gen till vec­kans blogg hos mig… http://jonashsvensson.se/2009/10/03/tavling-veckans-blogg/

2009-10-03 @ 22:26:13
URL: http://jonashsvensson.se
Postat av: Ems

Tack tack! :) Oki, veckans Blogg lät stort. Lite väl stort för min lilla Blogg. Hihi... Kram på dig.

2009-10-03 @ 22:34:06
Postat av: Jonas H Svensson

Klart du ska vara med, inget e för stort för din blogg. :) Kraaam

2009-10-04 @ 16:02:21
URL: http://jonashsvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0