joråsåatt

Pluttan är lite sjuk idag igen och ligger och tittar på teve! Segt att vara hemma en hel dag. Man blir trött, men NU ska jag städa övervåningen! FÖRST bara en liten lista för att dra ut på det hela....

senaste:
1. kompisen du träffade? Linnea
2. personen som du talade i telefonen med? Eve
3. du fick sms av? Pierre
4. du kramade? Tilde

idag:

5. kläder just nu? Slapparkläder! Svarta adidasbralls och Ladies night- tischa!
6. är bättre än igår? Ja
7. är det? Tisdag?! Dagvild?!
8. planer? Städa övervåning + båda badrummen
9. något tråkigt som händer imorgon? Nej! Ska jobba! Men det ska bli kul =) Mindre kul att jag slutar 17.00!


favorit:
10. nummer? 3
11. färg?  RÖD
12. årstid? Sommar
13. saknar du någon? Ja! Flera stycken!
14. humör för tillfället? Seg men glad ändå!

frågor och svar:

15. det första du gjorde imorse? Slog på telefonen, sedan datorn och teven! Tekniknörd...
16. vad åt du sist? Ett ägg med salt!
17. vad irriterar du dig på? Besserwissers och oroade människor! Just nu! Vår nya flashiga skrivare som redan krånglar och blinkar rött!
18. tror du på distansförhållanden? Nej, inte ett dugg!
19. vem tänker du på just nu? Det vågar jag inte skriva här!
20. tror du att personen tänker på dig med? Nja, kanske...
21. vart reste du sist? Åland i helgen!
22. vad gjorde du igår kväll? Inte ett dugg av värde.
23. liknar du din mamma eller pappa? Pappa mest.
24. ler du ofta? JAPP, Jag är en glad skit!
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Svårt. Kreativ skön kärlek!
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ja!
27. i vems säng sov du förra natten? Min egen.
28. vilken färg har din tröja? Svart med guld

sorg:
29. har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? Hmmm... Ja, jag tror det.
30. har du någonsin gråtit dig till söms? Ja
31. gråter du när du skadar dig? Nej

lycka:
32. är du en glad person? JA
33. vad gör dig glad? Tilde! Mina vänner! Kärlek!
34. önskar du att du var lyckligare? Ja.
35. är lycka överskattat? Nej
36. kan musik göra dig glad? Ja!

kärlek:
37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? Ja!
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? ja!
39. har du en flick/pojkvän? Nej

hat:
42. vem hatar du verkligen? Mr B
43. har du någonsin haft en hat-lista? Ja, i en gammal dagbok från 90-talet!
44. är du en mobbare? Nej!
45. har du någonsin varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja!
46. har du blivit sviken någon gång? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0