Naket!

Haha! Nähej! Det var bara ett litet fult trick!
Ny rubrik...

FIN DAG
Idag har varit en bra dag! Har hittat ett parhus som jag verkligen verkligen VILL ha! VILL VILL VILL! Det är inte världens billigaste boende! Men jag VILL ha det ändå!

Jag slutade tidigt idag, så jag och Tilde hade en myyyseftermiddag.
Först hade vi utvecklingssamtal på Tildes skola. Det var verkligen givande! =)
Sedan åkte vi till gamla förskolan och hälsade på! Tilde tyckte det var superkul! =)
Efter det blev vi hungriga som attan och jag blev galet sugen på Rosalis Deli!

Rosalis är världens BÄSTA matställe! Det blev en underbar Chicken Alfredo. Världsgott! Tilde fick en BROWNIE till efterrätt! Deras Brownies är helt gudomliga! Synd bara att min lilla dotter var väldigt snål och inte ville dela med sig. Eller bra kanske... :)

Ikväll har jag sytt på en mantel (På min symaskin EMMA) som Tilde ska ha på Halloweendisco´t i morgon!


Nöjd Skruttunge


Chicken Alfredo


Underbar dessert


Rosalis Aspholmen =) I LIKE

Min EMMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0