Obama förtjänar FAN inte fredspriset

Näää Obama förtjänar fan inte fredspriset! Ioförsig så har han lovat en massa nu under sin tid som president! Men det är fortfarande krig i Afghanistan, Irak och Pakistan. Och en hel del oskyldiga människor har dött! USA är inblandade och därmed också Obama! Usch...

Hoppas ändå att detta leder till något gott och att Obama lyckas styra upp det här!


Idag känner jag mig uppretad på allt! Jag vet inte vad det är. PMS typ! Nä, nu ska jag försöka lugna ner mig och styra kosan mot Askersund och mina kära vänner där!



PUSS SO LONG

Vi ses i vimlet ikväll!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas du gillar det nya utseendet på bloggen <3

2009-10-10 @ 18:23:12
URL: http://lillaqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0