Slukade en klunk handkräm i sömnen!

Som alla redan vet är jag tankspriddhetens drottning!

Nu har min flummighet även övertagit mina drömmar och sömn...

Inatt vaknade jag av att jag höll på att ta av örngotten från kuddarna...
Minns det väl, men trots att jag vaknat fortsatte jag slita av dem! SCARY!

För ett tag sedan, gick jag och la mig väldigt hungrig. Det var det sista jag tänkte på innan jag somnade...
I sömnen drömde jag om att det fanns tuber med MAT! Drömmen blev tydligen väldigt verklig. Och något konstigt i mig gjorde att jag i mitt sovande jag, tog upp min handkrämstub bredvid sängen och sprutar in en stor klunk i munnen! DÅ VAKNAR JAG! Hör mig själv säga. -Nej, usch, det där var ju inte MAT-tuben, det där var ju handkrämen. Jag spottar ut handkrämen och kletar av den på tuben.... Och sover vidare...

När jag vaknar upp på morgonen och får se handkrämstuben med all handkräm på, vrålar jag av skratt.

Hur flummig kan man bli????!


På en fest för ett tag sedan... Råkade jag ta en klunk lampolja... Men den historian tar vi en annan gång!

KRAM TAVELRAM  Emma- THE ONE AND ONLY


Kommentarer
Postat av: Linnea

hahahhaaha du är SÅÅÅÅÅÅ underbar, Systeryster <3

2009-10-22 @ 23:13:03
URL: http://lillaqvisten.blogg.se/
Postat av: Karolin

Ha ha guuud va roligt. Du får sätta upp en kamera i sovrummet för att se vad du syslar med på nättern!!

Stor kram

2009-10-23 @ 10:20:26
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com/
Postat av: Karin

Hahaha du är verkligen världens roligaste!!!

2009-10-23 @ 18:29:00
Postat av: Ems

Ja, det var helt stört! Usch! :)

2009-10-23 @ 23:33:57
URL: http://enblektblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0