Storm

Livet har varit aningen stormigt på sistonde... Ena dagen känns allt prima, andra dagen är det åt helvete! Jag är kluven i allt och det är förbaskat jobbigt. Men men... TING TAR TID som våra grannar i norr hade sagt!

Idag sken solen sitt starkaste när jag slutade jobbet 13.30. Det gjorde mig till en gladare Emma. Åh, vad underbart med en liten tur på stan tänkte jag i mitt stilla sinne. Icke sa nicke! Men en liten stund hade vi myyys iaf! Hade lovat min kära dotter en måltid på Mc Donalds! (Hatar detta place!!!) Och om hon åt upp maten skulle hon få en glass! Det slutade med att hon satt med maten i ca 1 timme, och sedan var det glassen i en halvtimme och BR leksaker i en halvtimme! Och när vi kom ut spöregnade det som aldrig förr. Både mamman och dottern blev upprörda och dottern kom in i sin hemskaste sexårstrots och ville inte göra någonting! Ingen shopping för min del alltså. Jo, förresten, jag köpte ett rosa paraply! Till förmån för bröstcancerforskning! BRA!

Nu ikväll har jag varit och solat en stund! Det var helt underbart och jag drömde mig bort till fjärran stränder! LOVELY!

Bilden är tagen med min nya mobbe! Har haft lite svårt för den nu i början, men börjar gilla mer och mer =)


I morgon jobbar jag sen fredag, surt sa räven! Men det är ju fredag iaf! Och det är ju den bästa dagen!

PUSS SO LONG!


Kommentarer
Postat av: Jonas H Svensson

Visst är det tråkigt när man tänker en sak och får förhoppningar och sen rasar det. Tänk vad bra om allt hade flutit på. Donkan e nog vägen till de flesta barnens hjärta. :)



Ha en bra fredag, jag tänker på dig!



Puss

2009-10-09 @ 07:18:10
URL: http://jonashsvensson.se
Postat av: G.E Online

Fjärran stränder! Dit vill jag.

2009-10-10 @ 02:38:36
URL: http://www.agilityforum.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0