Today- Möte med en fiskmås

Idag har jag skrattat och gråtit.

Skrattat åt en person som varit runt mig hela dagen. Personen har verkligen IQ som en fiskmås. Och jag har haft svårt att hålla mig för skratt varje gång han öppnat munnen. Jag brukar oftast ge människor en chans. Och jag har även försökt med den här människan. Men tyvärr, alltså hans dumma kommentarer slår allt.

Gråtit över kärlek och krångel.

För övrigt så har jag snurrat till det några gånger som vanligt idag. När jag skulle åka hem från jobbet idag satt jag och pratade med mamma i telefonen hela vägen... och åker hem till min gamla bostad i Markbacken! Hur störd får man bli? I värsta fredagstrafiken oxå! Knaaaas! Sen när jag kommer hem ska jag bara sticka ner handen i min byxficka. Då har jag lagt ner ett tuggat tuggummi där. Fan vad det är JAG! Tankspriddhetens drottning!

Nu är jag den tröttaste Emman. I morgon ska jag åka till min älskade Sara i Askersund... Och på kvällen ska jag kolla på en riktig hunk ;) Så nu måste jag sova och ladda upp mig!

Good night, sleep tight!


Kommentarer
Postat av: LillaQvisten

åh ska du på Ladies Night?! ;)

2009-10-10 @ 16:03:44
URL: http://lillaqvisten.blogg.se/
Postat av: Jonas H Svensson

Låter hårt! :(

2009-10-13 @ 13:51:05
URL: http://jonashsvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0