Veckans 3 BOTTEN å TOPPEN...

Nu börjar jag se livet lite mer positivt! Därför börjar jag med TOPPEN!

TOPPEN

Kryssningen på fredag =)

Melodifestivalen kommer till Örebro i vinter.

En resa i april är planerad nu. Återkommer om det.... ;)






BOTTEN

Tildes rethosta som bara blir värre och värre. Hon hostar typ varannan minut. Stackarn!

Min bilstereo, Kan någon hjälpa mig att installera om skiten. Den är ju helt knaaaas!

Kylan fortsätter på bottenlistan. Hela jag blir förstörd när det blir kallt. Både till det inre och yttre. Usch!






Kommentarer
Postat av: Karolin

Guuud va skönt att ut och resa!! Önskade med att jag hade kunnat det. Men utan pengar så kommer man inte så långt;-)

2009-10-14 @ 13:18:14
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com/
Postat av: Emma

Det behöver inte bli så dyrt! Ingenting är omöjligt! hihi!

2009-10-14 @ 20:18:03
URL: http://enblektblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0