vita lögner

Är hemma i barndomshemmet! Skönt på sätt och vis! Jag är ingen lögnare! Varken vill eller kan ljuga! Men ibland måste man dra en vit lögn! Eller bara undanhålla sanningen lite. Jag ljuger aldrig för mina nära och kära. Däremot undanhåller jag sanningen en del och säger bara en liten del av den... Detta är aldrig eller oftast inte för att vara jävlig eller av egoistiska själ! Detta beror oftast på att jag inte vill blanda in mina käresta i mina problem eller betunga dom med den jobbiga sanningen! Jag vill heller inte göra dem besvikna. De nära och kära är i detta fall mina föräldrar. Eller åtminstonde en av dem och dennes bihang. Vissa saker mår dom inte bättre av att veta, och det står jag fast vid! Även om det vore så jälöa skönt att bara SPY ut allt i ansiktet på dom. Involvera dom i mitt liv! Men det går inte. Ingen förstår ändå... Dom lever bara där i sin inrutade vardag och är lyckliga. KUL! Jag ska inte förstöra!

JAG Ä INTE BITTER JAG INTE!



Veckan:

Barnledigt! Har varit skönt! Har varit piggare än vanligt, men saknat min Tilde hur mkt som helst! Har funderat mycket över framtiden och alla dessa val som torterar mig långsamt! Har haft det myyys med kära vänner!

Onyttig! "Man måste ju njuta när man är barnledig!" "Man lever bara en gång" " Jag börjar min stora reningskur nästa vecka!" Så härhar jag sagt varje dag! Ucsh! Men idag har jag börjat rena mig själv! BRA!

Idag kammade jag hem storvinsten på vinlotteriet! Sex vinare!

Nu somnar jag hela tiden!

Godnatt! Puss so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0