Blogga mera...

Jag har nu varit helt barnledig i tre dagar. Skönt, men även jättekonstigt! Det är så lungt så jag får huvudvärk!
Bostadsletandet fortskrider... *suck*, men snart hoppas jag på napp! Annars blir jag helt GALEN!

Botten just nu:

Prylar som bara försvinner.  Både bankdosan och min favvoklocka är borta. För att inte tala om alla dessa hårnålar som köps in flera gånger i månaden, men som aldrig finns där när dom behövs!

Toppen just nu:

Min favoritKarin kommer hit på fredag! Då ska vi partaja med jordgubbsbubbel! Som bara VI kan! Sedan drar vi vidare till Malung på lördag!

Mitt horoskop för denna vecka! Bara positivt =)
JAG ÄR ETT CHARMTROLL AV STORA MÅTT!


Kommentarer
Postat av: Jonas H Svensson

Det gör ont att bli bort redigerad! :(

2009-10-06 @ 06:06:54
URL: http://jonashsvensson.se
Postat av: Jonas H Svensson

Vilken fin särskrivning jag gjorde. :)

2009-10-06 @ 08:53:35
URL: http://jonashsvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0