Cara Mia på högsta volym... =/

Idag: Studiedag på jobbet! Innebär massa sitta på arslet som man inte är van vid! Det får mig verkligen att tänka till om vilket bra jobb jag verkligen har! Jag får vara ute väldigt mycket. Ingen dag är den andra lik, och sist men inte minst; Jag är aldrig stilla! Fantastiskt! Skulle dö eller utrotas långsamt på ett kontor. Eller på något liknande jobb där man var tvungen att springa runt fullsminkad och finklädd hela dagarna! Att jobba som förskollärare har sina nackdelar ibland, men fördelarna överväger i massor =)


Eftersom jag suttit på arslet såsom jag gjort idag, så känner jag att jag bara måste få simma. NU!!! Vill att Pierre ska komma hem från sin träning snart, så Tilde kan vara med honom en stund, när jag drar till Gustavsvik. Hoppas hoppas att jag hinner innan det stänger!


Massa kramar till världens bästa Linnea. Saknar dig massa! Ska bli underbart att hälsa på dig i huvudstaden snart!



Tildes bästa låtar just nu (stackars mig) :

Cara Mia

Mama Mia

Hej Monica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0