Dagens Toppen å Botten

Fem toppen just nu

 Wasa´s havreknäcke
Helt underbart gott. Skulle enbart kunna leva på dessa spröda luftiga gottisarna.

Kvällssimning
Man kan inte somna skönare än när man har varit och simmat.

Stövlar
Bruna, svarta, höga, låga. Det enda bra med att hösten är här och sommaren är slut.

Torsdagar
Slutar jag alltid 13.30 och det är absolut veckans höjdpunkt

VW New Beetle
Min drömbil! Vill ha!

 

 

Fem botten just nu

Mörkret
Som tränger sig på redan vid halvåttatiden.

Glocalnet
Ni är så jävla låga! Krånglar flera gånger om dagen här hemma :/

Sexårstrots
Tildes kaxiga sexårstrots som gör henne till en minitonåring

Överflödiga kilon
Som jag lagt på mig under sensommaren. Måste bort inom kort.

Tid
Som aldrig aldrig räcker till.


                                                                                                  

 


Kommentarer
Postat av: Karolin

Å va mysigt att simma!! Får nog ta upp det igen nu när jag inte rör mig så mycket annars;-)

Superfin blogg!! Så duktig du är på att piffa till den!!

2009-09-22 @ 14:47:42
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0