Ensam mamma söker...

Ensam mamma söker...

en annan ensam mamma! Jag har hittat ett superfint hus att hyra! Huset är dock lite för dyrt och stort för mig själv och Tilde. Då slog det mig att det vore ju helt fantastiskt att flytta ihop med en ensamstående mamma med barn. Tänk vad skoj för barnen, och för mammorna som inte längre behöver känns sig ensamma!

Gör därför en liten efterlysning här! Är du en ensam mamma med barn som vill bo i värsta lyxhuset med mig?
Hör av dig snarast!



Ska titta på min (kanske iaf)  "nya" bil i morgon! Hoppas att det är lika bra som jag tror nu bara. Har prutat 2000 oxå! Bra jobbat Ems!

Kommentarer
Postat av: LillaQvisten

åh rolig idé! ;) Sätt ut en annons på blocket? hihi

puss <3

2009-09-23 @ 20:01:12
URL: http://lillaqvisten.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, visst är det?! Fenomenal idé! Vet inte riktigt om jag vågar mig på att annonsera på Blocket bara. Mycket skumt folk där! <=

2009-09-23 @ 23:07:10
Postat av: Jonas H Svensson

Vad e det för hus då??? =)

2009-09-24 @ 00:56:59
URL: http://jonashsvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0