Nu bliré fredagsmyyys....

Denna veckan har varit jäkligt intensiv... Jobbat mycket och sent, föräldramöte på jobbet, föräldramöte som förälder på skolan och annat tjafs som tär på psyket! Därför borde jag förtjäna en lugn fredagskväll nu...

Men den blir inte långvarig tyvärr... Måste städa lyan ikväll! Prinsessan ska ha sexårskalas i morgon. Baka tårtbotten måste jag oxå göra kom jag på nu i skrivande stund. Jag får se hur det blir med den saken. Bor ju trots allt väldigt nära Coop Nära och dom säljer nog såna! ;)

Just nu har iallafall jag och Tilde lite fredagsmyyys framför Idol! =) =) Och just nu tycker hon att det är alldeles för mycket glöd i dom superfina tända ljusen som jag har på borden, så hon måste bara släcka dom.... Ahhhhh.... Snark. Förbannad blir hon nu också för att hon inte kan blåsa ut! "Men åååååå, jag kan ju aldrig släcka den, fast det är så mycket glöd. Aaaaaaaaaaaah!, jag måste blåsa det hårdaste jag kan". Ja, nu är alla ljusen släckta och vi sitter här i mörkret. Tilde utövar akrobati i soffan. Livrädd över att slappna av och kanse somna. Jag säger bara...


FREDAGSMYYYYYYYYYYYS! tralalalala.


För övrigt så grubblar jag hela dagarna över val som kommer att förändra livet. Jag vet inte hur jag ska göra med någonting, och allt blir bara svårare för varje dag. Skulle verkligen behöva en personlig vägledare...


Återkommer.

Nu fortsätter vårt fredagsmyyys i mörkret.

Emma



Mannen i mitt liv???!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0