Prinsessans 6-årsdag

Kalasdag och Tilde har varit på topp! Dagen startade med paketskattjakt! :) sedan har släkten firat med tårta och maränger! Härligt!

Ja, nu är det sex år sedan prinsessan kom till världen! Hennes liv var inte planerat men väldigt välkommet! Min kärlek till denna lilla flicka har varit gränslös sedan den dag jag kände hennes kropp i min mage. När hon sedan kom till världen, älskade jag bara henne ännu mer och kärleken växer varje dag...

Älskar dig min Tilde. Det är du och jag mot världen!

Tyvärr så fick hon en far som jag gärna skulle vilja kalla för hennes pappa. Men det går inte. En gång fanns han där för henne. Men inte längre. Nu har han förstört mer än någon och det förlåter jag aldrig. Tilde har på senaste tiden mått väldigt dåligt över allt och även mitt hjärta gråter. Nu gör jag allt i min makt för att få tillbaka min glada tjej! Det finns inget viktigare just nu!!!

Älskar dig prinsessan!


Kommentarer
Postat av: LillaQvisten

Åh så fint <3

2009-09-27 @ 20:18:40
URL: http://lillaqvisten.blogg.se/
Postat av: Karin

Du är verkligen världens bästa mamma, Emma!

2009-09-28 @ 10:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0