Söndag

Sov bort halva söndagen. Inte helt likt mig, men behöves säkert, försöker jag intala mig själv iallafall. Vaknade till några gånger vid 7-tiden och skickade lite sms... Sen slog jag av 9.00-alarmet, somnade om och drömde att jag blev bestulen på två bilar och en kontorsstol! Då tröstade Ernst Kirchsteiger mig i sitt knä! Galet! 

Vaknade upp 11.55. Jobbigt värre! På övervåningen var det supertyst, så jag var lite orolig över att lillskruttan fortfarande sov! Men nej nej, hon hade dragit ut typ alla sina leksaker i allrummet och satt snällt och lekte! Men inte väckt mamma inte! Det är min prinsessa det! Fick ioförsig väldigt dåligt samvete att jag inte gett mitt barn frukost före 12! Men hon klagade inte, och händer det någon gång i livet så är det inte hela världen...

Sen har jag, Tilde och Pierre varit på stan en sväng i det superhärliga vädret. Jag köpte en superskön stickad tröja =) Försökte intala mig själv (och Pierre) att jag inte shoppat på över en vecka! Pierre sa då: "Är du snygg eller? Jag har inte köpt ett klädesplagg på ett halvår!" Jag tror inte riktigt på det. Men iallafall. Jag köpte inte ett endaste klädesplagg förra veckan. Och det är bra gjort om man typ bor på stan, och det är höst och behövs massa nytt! =)

Sen åt vi pizza på palette och hade det mysigt alla tre! Det var ju ett tag sen det hände =)

Nu måste jag ringa min kära Karin, som håller på och bokar en tjejkryssning! Tjihoooooo!

Kram, skumbanan!


VÅR SÖNDAG!



Tilde är på bio i vardagsrummet! Med prinsesstårta och hallonsaft! Det är hon värd!






Jag ska laga en Regnbåge!







Nu är den i ugnen med massa kryddor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0