Fantastic...

Idag...

Har jag varit lite smånere och känt mig stressad över massa saker! Men då kommer chefen ner till jobbet och överraskar med höstens arbetslag! Och jag är sååå nöjd! Ska få jobba med två underbara människor och en bunt underbara barn som jag känner väldigt bra! Mina gamla och nya barn! Underbart! Bättre! Håller tummarna för att alla blir nöjda nu, så att det inte blir några strul med byten och så! Ett stort minus är att Mickan slutar =( Det känns helt förjävligt! Hur ska det bli??!


Min nya jobbarpolare! OBS! Bilden är inte tagen på jobbet! ;)

Bästa Anna, kommer hänga med henne varje dag nu! Och vi kommer få det GALET bra!







Mikaela och Anna

Och Mickan kommer vi sakna GALET mycket =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0