Idag...

-försov jag mig en sisådär 45 minuter och fick apbråttom. Ingen bra start.
-har jag tagit lite prover igen, och hoppas på att bli friskförklarad =) Vilket är troligt! =)
-har jag ringt om min förjävliga röklukt i lyan. Dom tog mig på allvar iallafall, så det bådar gott.
-har jag bestämt mig för att sälja min gamla Gurra och köpa en ny NY bil. Inga mer skruttisar tack!
-väntar Tilde mest av allt på att få spela dator. Har hört det ungefär 20 gånger nu på fem minuter.
-är jag väldigt peppad över att gå ner i vikt och vill ut och springa nuuuuu! Men det vill inte Tilde. =/
-är jag glad över att jag flyttade hit och inte till nån obarnvänlig lya mitt i stan.
-är jag förväntansfull över vilka beslut som tas denna vecka
-ÄR FÖRSTA DAGEN AV RESTEN AV MITT NYA LIV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0