Blondes have more fun...

Gårdagens utgång blev lyckad! Tre blondiner kan inte misslyckas! Galet kul hade vi! Harrys var plastigt värre och 50 +, träffade dock AnnaPanna där och inte att förglömma! Gamla flamman Erik och jag hann med att diskutera barnens matematikkunskaper i toakön! =) Vadfan är 100 spänn igentligen? Inte ett skit. Telefonen plingar oavbrutet. Kändisarna är visst på Ritz. Vi drar. En rolig tur dit blev det. Och en viss  Mr I ringde och var en aningens desperat. Full som ett ägg, kom han inte ens in gång till med mig. Trist. Tequilaracet behövdes dock varken hos mig eller honom. Sedan blev det shake that ass kan jag lova. Mia gick dock hem alldeles för tidigt... Men men... Och The man of my life? Eller? Troligtvis inte? Totalignorerade mig. Lite bitter blev jag. Och batteriet i mobilen dog. Dålig planering.  Sedan är det en del dimma... Och en viss Mr Luthman dök upp söt som alltid. Men när det är för lätt att få en kille. Då är det ointressant. Varför är det så?! Helene dök upp med sitt härliga leende! Kul var det! Och Pia fick hugg! Göttans!

Igenom kön ut i dimman... Jag var helt lost. Nån gammal internetdejt dök upp. Lånade hans mobbe och försökte få taxi. En omöjlighet.  Vafan. Mickan sitter hemma och väntar på mig. Och ingen mobbe har jag. Sprang efter en taxi som var överfull. Därför hamnade jag bak i knät på värsta hunken. Ödet. Det måste det vara. Han ville ha mig. Jag hann inte med sånt. Äntligen hemma hos min familjen annorlunda. Mikaela, jag och Tilde.

Vaknade ganska pigg i morse. Hade lovat mitt barn att åka och bada. Men nej, det är så fint väder. Bättre att vi åker och köper en ny sparkcykel. Tog en dusch, värmde mat... och sen blev det kört. Världens bakisrus. Har inte kommit upp i sängen sedan dess och nu är klockan 01.48. Galet. Fy fan vilken pärs. Magen vänder sig direkt jag reser på mig. Men min Tilde är underbar! Hon har lekt snällt både ute och inne hela dagen och varit nöjd med lugnet här hemma... Och aldrig någonsin har så många (6 st!!!!)  snubbar velat träffa mig på samma dag. Helt galet. Och jag är bara helt off och väntar på att någon helt annan ska höra av sig och bry sig om mig. Men det verkar svårt. Pratade med honom vid nio. -Du, jag ringer upp dig snart... Väntar fortfarande... Totaldissad helt enkelt. Jag tror jag lägger ner och börjar sålla i högen från förmiddagen. (Enklare sagt än gjort när man kanske är lite kär) Men... Kanske en prins döljer sig där någonstans....  Taxisnubben verkar ju lite intressant... Och han är väldigt på! Svårt... Jag inväntar väl det där telefonsamtalet lite till... 

Neee.. I morgon är det jobb, och jag har sovit hela dagen. Så hur ska jag kunna sova igen nu. Liggsår börjar jag också få!




Hänt i fredags: Pia´s mamma säger att det kan hända att man träffar sin kärlek i ICA-kön! Vi garvar och tycker det är en omöjlighet. Sedan händer det. Vi stod i kön bredvid varandra.... Men jag var ovetande just då. Någon människa från internet som jag tydligen lagt in på min msn någon gång, skrev till mig när jag kom hem: Hej!  Vi stod bredvid varandra i Ica-kön! Våra blickar möttes flera gånger....  Tyvärr så var det fredag eftermiddag, Emma trött och sliten minns ingenting...






Bästa kollegor, Mia å jag



Pia å Mia! Framför slottet ser ni väl!



No comments



Det här är inte OKEJ



Hmmm... Mia är galen... Spana in min fina tapet i köket vettja!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men LUGN! Vilket inlägg och vilka bilder!



Känns ändå som en guldvärd lördag, eller? :) Hoppas du kryat idag. Hoppas du fick det där samtalet, du måste ju ha mer flyt än mig!

2010-04-26 @ 08:59:08
URL: http://xannax.blogg.se/
Postat av: Linnea

men shiit pomefrits! vadå "man-boom"? hahah! ;D

Ja, jag säger då det. Du och dina karlar! hihi <3

2010-04-26 @ 09:46:07
URL: http://lillaqvisten.blogg.se/
Postat av: sofie

viken fin tapet gumman !!!! lovely!!! måste komma o se ngn dag!!!! puss

2010-05-03 @ 07:22:47
URL: http://soffansofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0