Japp! Efter regn kommer solsken...

Mitt i allt det jobbiga händer oftast bra saker. För att man har underbara människor runt omkring sig som bryr sig. =) Loooove

I helgen har min kära storebror med familj varit på besök. Börjar kalla mitt hem minipensionat snart... hihi... Alltid besök =) Men det är superkul! Snart blir det vinter och kallt och ingen orkar komma! Men bästa besökaren var såklart min lilla Ida. Hon är för goooosig, så jag blir alldeles bäbissjuk! Hihi! Idag var jag, Ida och Tilde på Lek- och buslandet när Simon & Sofie var på shopping! Myyyys!

Igår var det Cirkus bredvid huset och kungligheter i stan! Så nu tror lilla Ida att faster har elefanter på gården =) Hihi! Och hela kungafamiljen såg vi =) Men bäst av allt var ändå Idas första busstur! Hon har ju motorintresset i släkten ;) Hrmmm....

Snart dags för ny vecka! Nya roligheter på jobbet =) Tilde ska börja spela fotboll oxå! 1,5 h träning måndag och torsdag! Är inte det lite mycket i den här åldern? Eller? Ger mig iallafall ett utmärkt tillfälle att ut å springa! =)

Nu måste badbruden upp! Å sen disk + söndagsmys i soffan!


Puss so long

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fotbollstjej alltså! Precis som moster ;)

2010-08-23 @ 10:10:14
URL: http://lillaqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0