En till jobbvecka har gått...

...Och nu börjar man komma in i gamet igen! Skönt! Veckan har varit bra! Mest jobb, lite lite träning för mig och fotbollsträning för Tilde, mer jobb, fika med Pia och grubbel med Karin!  Men för många ensamma kvällar har lett till mycket grubbel om livet å allt, så jag har knappt kunnat somna när jag borde. Inte likt mig alls... Har därför varit helt galet trött! Men nu är det fredag å sovmorgon i morgon! Lovely!

Tilde ska vara hos EX-Svärmor i morgon så jag får barnledigt! Lite skönt faktiskt! Vi går varandra skapligt på nerverna jag och donnan! Nu ikväll har vi lite fredagsmyyys och kollar på TV! Eller, jag kollade på TV en stund, innan jag fick annan underhållning! ;)


Gumman är väl för go ändå!




Kommentarer
Postat av: Linnea

precis som moster när hon var liten. Alltid i centrum ;)

2010-08-28 @ 02:27:01
URL: http://lillaqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0