Ensammast

Klump i halsen. Har bestämt mig nu. Det är dags. I morgon ska jag ta tag i en stor sak som jag bara skjuter upp hela tiden. I morgon ska jag riva upp allt igen! Försöka vara stark och INTE låta någon prata bort det hela och dadda runt. Det handlar om LIV. Det handlar om mitt barn. Det handlar om hennes liv. Ingenting är viktigare!

Jag måste. Tårarna rinner...

Det är det enda och bästa! Vi kan inte ha det som vi har nu. Jag orkar inte det. Försöker förtränga, men det får jag inte. Nej. Jag känner mig redo men ändå inte. Känner mig ensammast. Men jag har min Tilde.
Det är DU och JAG mot världen.
Nu måste jag pussa på dig! Och sedan försöka sova. I morgon. Då jävlar!



Den där dagen. Den var den värsta i mitt liv. Jag minns att jag knappt kände mitt eget hjärta slå, jag ville bara vakna upp ur den värsta mardrömmen. Jag ville inte veta, men jag var tvungen. Och jag kramade dig hårdare än någonsin och försökte hålla tillbaka tårarna. Min älskade dotter. Älskar dig över allt!




Upp och ner som man oftast ser henne =)



Med bästisen Anna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0