Joråå back in business!

Efter fem veckors semester, och en kickoff a´la BRAAAAAAAAAAAAK på Östersjön, var det inte så underhållande när jag vaknade 05.59 i måndags morse och insåg att alarmet ringer om... om... 1 minut! Neeeeeej!

Men det var superkul att komma tillbaka till jobbet och alla underbara barn! =) Bästa jobbet =) I går kväll var jag dock helt döööööd! Idag känns det bättre! Kul på jobbet! Har hunnit svira av hemmet lite och varit ute på powerwalk 1 timme! Bra jobbat Ems! Spöregn och blåst var det oxå! Och jag som hade lagt ut alla täcken och kuddar på vädring! Nu är dom helt genomblöta! SNaaaaaaaaRk!

I morgon börjar min lilla skrutta första klass! Hon är galet uppspelt och har börjat packa väskan med pennor och sudd! Underbart! Inga problem att hoppa i badet i kväll heller som det alltid brukar vara fight om! Hoppas glädjen håller i sig nu och att första dagen uppfyller förväntningar!

Nu måste jag försöka torka mina kuddar och täcken....


Puss so long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0