Mysigt

Mysig dag. Det är semester, jag vet knappt vad det är för dag! Men jag vet ju ändå att det är söndag, och måndag i morgon! Ingen måndagsångest! Bara ledigt! =) Har äntligen insett att man kan slösa lite på semesterdagarna och bara slappa! Helt underbart! Idag har det bara varit jag och Tilde! Vi har haft det så mysigt! Varit på Ikea! Myst i regnet! Kollat på en dunderolig film och ätit massa godis! =) Fast det är söndag ;)

I morgon ska skruttan på fotbollsskola och hon är galet uppspelt! Ville gå och lägga sig vid 7 ikväll! =)

Nu ska jag gå och lägga mig och drömma underbara drömmar om en underbar en.... :)



Gålö rekommenderar jag starkt! Underbart lugnt och härligt! Långgrundt och superbra för barn!





LOOOOOOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0