Tankar

Låt kärleken flöda och få så sina frön... Så skrev en väldigt kär vän till mig idag! Det är sant. Och jag hoppas att det får bli så. Nu är det bara så att den som jag börjar bli lite kär i och tycker väldigt mycket om, råkar vara bosatt i Jönköping och inte här. 20 mil fel! ;( Men men.. Tiden får utvisa! Tilde sa iallafall idag att hon tyckte att han var väldigt snäll! Och säger hon så! Ja, då är det väldigt bra betyg! Men attans då för dom där 20 milen...  MEN Ödet har parat ihop oss och då kanske det finns en mening...

Igår hade vi en fantastisk dag i underbara Askersund! Och det blev galet varmt! Härligt! Och antikmässan hann vi med! Mina fynd: Två veckorevyn från 1942 resp. 1950! Superkul läsning! =)




Elin- Underbara unge som jag tycker så mycket om!



Bästisar



Bad i Vättern



Anna, Tilde och Lukas smågnabbas!
¨


Godaste skruttungen! Ååååå! Gooos!





Å sen bilen som följde efter mig en bit... Galet... Men han var jäkligt ANONYM!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får flytta ner till småland igen=)

2010-08-09 @ 21:46:27
Postat av: Anonym

Ja, småland är ju superfint så det har jag inget emot :)

2010-08-09 @ 22:44:07
URL: http://enblektblondin.blogg.se/
Postat av: Karro

JAAAAAA!!!!!! Jönköping!!! Det är klart att du och Thilde ska flytta hit!! Jag bor ju nästan där (4 mils eller 20 minuters avstånd...)

Kram K

2010-08-10 @ 23:19:00
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com
Postat av: Emma

Nej, nej, nej, nu tar vi det lilla lugna här... Hahaaaa!

2010-08-11 @ 00:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0